Výzva IROP 8 - Infrastruktura ZŠ II
Výzva číslo 135/06_16_075/CLLD_15_01_071._
Vyhlášena 15.3. 2018, ukončení příjmu 4.5.2018 v 13 h.
Základní informace k výzvě:
Text výzvy 8.výzva MAS POHODA-IROP-Infrastruktura základních škol II (vyhlášena 15.3. 2018, ukončení příjmu 4.5. 2018 v 13 h.)
- Příloha č. 1 Kritéria pro hodnocení a výběr projektů
- Příloha č. 2 Studie proveditelnosti upravená MAS
- Pozvánka na informační seminář pro žadatele (20.3. 2018, Dobruška)
- Prezentace z informačního semináře pro žadatele (20.3. 2018, Dobruška)
Obecná a Specifická pravidla týkající se výzvy žadatel nalezne u výzvy ŘO IROP č. 68 Zvyšování kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení - integrované projekty CLLD. V příloze Specifických pravidel pro žadatele a příjemce je možné najít Postup pro podání žádostí o podporu v IS KP14+ či Metodické listy indikátorů.
Upozorňujeme žadatele, že místní akční skupina pro účely této výzvy provedla úpravy v Osnově studie proveditelnosti. Jako povinná příloha musí být předložena upravená verze Osnovy studie proveditelnosti, která je přílohou č. 2 této výzvy.
Kontrolní listy MAS:
Seznamy Žádostí o podporu:
- Seznam zaregistrovaných Žádostí o podporu (zveřejněno 4.5. 2018)
- Seznam vybraných Žádostí o podporu (zveřejněno 3.7. 2018)
Dokumenty k hodnocení a výběru projektů:
- Zápis ze zasedání Výběrové komise (ze dne 5.6. 2018)
- Prezenční listina ze zasedání Výběrové komise (ze dne 5.6. 2018)
- Zápis ze zasedání Hodnoticí komise (ze dne 12.6. 2018)
- Prezenční listina ze zasedání Hodnoticí komise (ze dne 12.6. 2018)
- Kontrolní list z věcného hodnocení (Město Nové Město nad Metují)
- Kontrolní list z věcného hodnocení (OBEC OHNIŠOV)
- Zápis ze zasedání Výběrové komise (ze dne 12.6. 2018)
- Prezenční listina ze zasedání Výběrové komise (ze dne 12.6. 2018)
- Zápis ze zasedání Programového výboru (ze dne 3.7. 2018)
- Prezenční listina ze zasedání Programového výboru (ze dne 3.7. 2018)